-
1.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Rezazadeh، Maryam ؛
مجله:Applied Research on English Language»Fall 2013 & Winter 2014, Volume 3 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:ComplexityTaskAccuracyEFL learnersCognitive Complexity
-
2.
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Rouhi، Afsar ؛ Soleimani، Hassan ؛ Ghelichi، Majid ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2015, volume 6 -Nuber 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 3 تا 20 )
کلیدواژه ها:Phrase-Based TreatmentContrastive TeachingSelf-Paced TaskTimeConstrained TaskStage GainStageTimePT
-
3.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Rostami Abu Saeedi، Ali Asghar ؛
مجله:Applied Language Studies»Summer 2016, Volume 8 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:Involvement Load HypothesisInvolvement IndexEvaluationProficiencyTask-Induced Involvement
-
4.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Alavi، Seyyed Mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2013 - Number 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:second language acquisition researchcomplex system theorydynamicalemergentreductiveSLAFreemanComplexityLarsenChaos
-
5.
نویسنده : Fakher، Zahra ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Vahdany، Fereidoon ؛ Soleimani، Hassan ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2016, Volume 35 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryDyadic InteractionL2 pragmaticsmatched level dyadsmixed level dyadsEFLODCTZPDDA
-
6.
نویسنده مسئول : Kheiri، Saeed ؛ نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Rostami Aboo Saeedi، Ali Asghar ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2019, Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 35 تا 48 )
کلیدواژه ها:Feedbackself-regulationEFL WritingWeb-integrated learning
-
7.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Rahmanian، Mahboubeh ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2014, volume 5 -Nuber 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 128 تا 148 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentPeer-AssessmentTeacher-AssessmentComplexity, Accuracy, Fluency (CAF)Writing PerformanceAssessmentSelfEFLComplexityPeerCAFTest