-
1.
نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛ نویسنده : حسینی، سید حسین ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 6 (21 صفحه - از 123 تا 143 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریانابعاد کیفیت خدمات
نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛ نویسنده : حسینی، سید حسین ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 6 (21 صفحه - از 123 تا 143 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریانابعاد کیفیت خدمات