-
1.
نویسنده : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:ایرانکشورهای اسلامیبازاریابی اسلامیگردشگری حلالعشق به مقصد
-
2.
نویسنده : سهرابی، مهبد ؛ اسدی، عباس ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»زمستان 1402، دوره دوم - شماره 4 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:اتحادهای استراتژیکتحول دیجیتالرهبری تحول دیجیتالبستر فرهنگ اسلامی
-
3.
نویسنده : رجبی، آزاده ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار (12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ارزش ویژه برند تبلیغات شفاهیتجربه هوشمندخرید مشتری