کلیدواژه بازاریابی اسلامی / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کسرائیان، علیرضا ؛ نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ پورنجف زاده اردکانی، محمدباقر ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (19 صفحه - از 89 تا 107 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمشتریمحصولبازاریابی اسلامی
-
2.
نویسنده مسئول : نایب زاده، شهناز ؛ نویسنده : محتاجعلی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (7 صفحه - از 1 تا 7 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اسلامیتحقیق مروریمقالات پر استنادبهار تحقیقات علمی
-
3.
نویسنده : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:ایرانکشورهای اسلامیبازاریابی اسلامیگردشگری حلالعشق به مقصد
-
4.
نویسنده : ورکیانی پور، نفییسه ؛ عباسی، مصیب ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیبازاریابی اسلامینانوفناوریگرایشات بازاریابیتجربههای بازاریابی اسلامی
-
5.
نویسنده : امیرحصاری، سارا ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی، حسین ؛ نویسنده مسئول : عماری، حسین ؛
مجله:رهبری آموزشی کاربردی»تابستان 1401 - شماره 10 رتبه ج (وزارت علوم (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:فرهنگ بازاریابیبازاریابی اسلامیرهبری نوعدوستانهکسب و کار اسلامی
-
6.
نویسنده : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتوابازاریابی اسلامیمدیریت تعاملینگاشت شناخت فازی
-
7.
نویسنده : پرموده، جواد ؛ علیپور ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 35 تا 45 )
کلیدواژه ها: بازار هدفبازار یابی اسلامی بازاریابی صنعتی بازار بین المللی
-
8.
نویسنده : نوربخش، فاطمه ؛ عباسی، دکتر رسول ؛
مجله:راهبرد فرهنگ»پاییز 1400- دوره چهاردهم ،شماره 55 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 161 تا 190 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترسانه ملیبازاریابی اسلامیپیامهای بازرگانی
-
9.
نویسنده : بانشی، عبادالله ؛ بوستانی، حمیدرضا ؛ ذکی، مهدی ؛
مجله:مدیریت اسلامی»بهار 1398 - شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 115 تا 140 )
کلیدواژه ها:بازاریابی داخلیبازاریابی اسلامیقصد بازدید مجددگردشگران اماکن مذهبی
-
10.
نویسنده : قزوینی، هادی ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 334 تا 351 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتترفیعمحصولبازاریابی اسلامیزیرآمیختههای بازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)