-
1.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ اکبرزاده صفوئی، مرتضی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 315 تا 336 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار شهروندی سازمانیارزش ویژه مارک تجاریماتریس اهمیت- وضعیتکارکنان
-
2.
نویسنده : حمزئیان، عظیم ؛ زنگیان، سمیه ؛ شرفی، وحید ؛ اکبرزاده صفوئی، مرتضی ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»پاییز 1394- شماره 21 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:اخلاقفلسفه علمارزش شناسینظریه های بازاریابی
-
3.
نویسنده : نعمتی، محمد علی ؛ اکبرزاده صفوئی، مرتضی ؛ زنگیان، سمیه ؛ موسوی امیری، طیبه ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»تابستان 1394 - شماره 11 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکاعتماد شهروندانامنیت ادراک شدهرضایت شهروندانپذیرش بانکداری اینترنتی
-
4.
نویسنده : فیض، داود ؛ اکبرزاده صفوئی، مرتضی ؛ زنگیان، سمیه ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1394، دوره سیزدهم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمدیریت دانشرفتار شهروندی سازمانیاثربخشی سازمانیکارکنانسـازمان
-
5.
نویسنده : رستگار، عباسعلی ؛ اکبرزاده صفوئی، مرتضی ؛ زنگیان، سمیه ؛
مجله:اخلاق زیستی»پاییز 1396 - شماره 25 رتبه: علمی-پژوهشی (19 صفحه - از 64 تا 82 )
کلیدواژه ها:اخلاق مدیریتمدیریت نویناصول رهبریچین باستان