-
1.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ فتحعلی، متینه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:ادراکنگرشتصویر ذهنیکیفیت خدماتقصد خریداثر اجتماعیخودبینیمحصولات لوکس
نویسنده : خیری، بهرام ؛ فتحعلی، متینه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:ادراکنگرشتصویر ذهنیکیفیت خدماتقصد خریداثر اجتماعیخودبینیمحصولات لوکس