بهار 1394، سال دهم - شماره 26
-
نویسنده : خیری، بهرام ؛ فتحعلی، متینه ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:ادراکنگرشتصویر ذهنیکیفیت خدماتقصد خریداثر اجتماعیخودبینیمحصولات لوکس
-
نویسنده : سید صالحی، سید علی رضا ؛ کاظمی، مهناز ؛
(18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:تئوری ارزش مصرفنگرانی زیست محیطیرفتار انتخابیارزش درک شده مشتری
-
نویسنده : ابراهیمی، حدیث ؛ باقری قلعه سلیمی، مرضیه ؛
(22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:تبلیغات بازرگانیتصویر برندارزش برندتوسعه برندمحصولات تبرک
-
نویسنده : داوری، علی ؛ محمدی آلمانی، امین ؛ پورناصرانی، امیر ؛
(24 صفحه - از 115 تا 138 )
کلیدواژه ها:بیمهخدماتمشتریتبلیغات شفاهی
-
نویسنده : رستمی، رضا ؛ اکبری، پیمان ؛ ویسمرادی، اکبر ؛ محمدی نجف آبادی، عبدالمجید ؛
(20 صفحه - از 139 تا 158 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیمشتری گراییبازاریابی داخلیشرکت های پخش دارویی و غذایی