-
1.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
2.
نویسنده : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
3.
نویسنده : جلالی فراهانی، مجید ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1392 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:قيمتتصوير مركزترويج فروشتبليغاتارزش ويژه برند
-
4.
نویسنده : بنسبردی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1394 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 147 تا 158 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندگسترش برندهویت تیمی هواداران و اقدامات بازاریابی