-
1.
نویسنده : دلیران فیروز، زهرا ؛ نویسنده مسئول : براتعلی، مریم ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1399 - شماره 67 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (9 صفحه - از 197 تا 205 )
کلیدواژه ها:کتاب درسی ارتباط موثرمهارتهای دهگانهسازمان بهداشت جهانی
-
2.
نویسنده : صفاری، فاطمه ؛ میرشاه جعفری، سیدابراهیم ؛ گلستانی، سیدهاشم ؛ نویسنده مسئول : براتعلی، مریم ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1399 - شماره 50 ISC (10 صفحه - از 27 تا 36 )
کلیدواژه ها:مبانیاصولعدلروش تربیتیاستنتاجی فرانکناعدالتتعلیم و تربیتروشهای تعلیم و تربیتاسلامیانصاف
-
3.
نویسنده : براتعلی، مریم ؛ یوسفی، علی رضا ؛ کشتی آرای، نرگس ؛ صبوری، مسیح ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1395 - شماره 48 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:: تربیت مبتنی برمغز؛ علوم اعصاب تربیتییادگیری مبتنی بر مغز
-
4.
نویسنده : شاهسونی، سعیده ؛ کشتی ارای، نرگس ؛ نویسنده مسئول : براتعلی، مریم ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1400 - شماره 69 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 135 تا 152 )
کلیدواژه ها:یادگیری ریاضیتوسعۀ حرفهای مداوم معلمانخودپندارۀ ریاضیرویکرد مبتنی بر تربیت مغز
-
5.
نویسنده : علیخانی گله، مدینه ؛ رحمانی، جهانبخش ؛ دهباشی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : براتعلی، مریم ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1400 - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 115 تا 125 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیطراحیزیبایی شناسیاعتبارسنجییادگیری مغز محور
-
6.
نویسنده : نبی پور، عصمت ؛ نویسنده مسئول : براتعلی، مریم ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1400 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 188 تا 202 )
کلیدواژه ها:مدارس ابتداییکروناآموزش و تدریسچالشهای نوپدید
-
7.
نویسنده : صادقی فر، جعفر ؛ براتعلی، مریم ؛ نویسنده مسئول : سعیدیان خوراسگانی، نرگس ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»خرداد و تیر 1401 - شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 153 تا 163 )
کلیدواژه ها:آموزش و پرورشالگوی آموزشآموزش فنی-حرفه اینظام آموزش فنیآموزشحرفهایفنیتوسعۀ آموزشپژوهشنظام آموزش و پرورش ایراناستانمدیرانهنرجویان
-
8.
نویسنده : شاهسونی، سعیده ؛ کشتی آرای، نرگس ؛ نویسنده مسئول : براتعلی، مریم ؛
مجله:نوآوری های مدیریت آموزشی»بهار 1401 - شماره 66 رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 116 تا 130 )
کلیدواژه ها:معلمان ریاضیIranian educational systemmathematics teachersرویکرد مبتنی بر تربیت مغزتوسعه حرفه ای مداوم معلماننظام آموزشی کشور ایرانContinuing Professional Development of TeachersBrain Training Based Approach
-
9.
تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان
نویسنده : زارع، مرجان ؛ نویسنده مسئول : براتعلی، مریم ؛
مجله:آموزش پژوهی»زمستان 1401 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (وزارت فرهنگ و ارشاد/ISC (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:دانشآموزانشایستگی اجتماعیاستراتژیهای یاددهی-یادگیری مغز محوریادگیری مغز محورآموزش