موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 53 |
علوم اجتماعی 11 |
روانشناسی 7 |
حوزه سلامت 4 |
علوم قرآن و حدیث 3 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 3 |
اخلاق 2 |
ادیان، مذاهب و عرفان 2 |
مدیریت 2 |
ادبیات و زبانها 1 |
فلسفه و کلام 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 28 |
ب 26 |
الف 7 |
علمی-ترویجی 5 |
B 2 |
A 2 |
A+ 1 |
د 1 |
ج 1 |
-
1.
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس
نویسنده : لهرابی، یعقوب ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : شریفیان، فریدون ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » بهار و تابستان 1402 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم (36 صفحه - از 151 تا 186 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی برنامه درسی نظریهپردازی شخصی تعالی تدریس
-
2.
غمخواری در فرایند آموزش: مؤلفههای آموزش غمخوارانه نادینگز و میزان کاربست آن توسط معلمان دوره ابتدایی
نویسنده : عسگری، فرشته ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : شریفیان، فریدن ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » تابستان 1401 - شماره 65 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 99 تا 132 )
کلیدواژه ها: غمخواری نل نادینگز آموزش اخلاقی
-
3.
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعهپردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399
نویسنده مسئول : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ نویسنده : ربانی خوراسگانی، علی ؛ ابراهیمی، احمد ؛
مجله : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی » تابستان 1401 - شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 71 تا 96 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی یادگیری یاددهی دوره کارشناسی بدیعهپردازی ویژگیهای نسل جدید. دانشجویان اطلاعات تناسب مصاحبه
-
4.
شناسایی رویکردهای انتخاب موضوع پایاننامه و تهیه پیشنهاده و مقایسه آن در گروههای علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه
نویسنده : خیرالهی، آسیه ؛ نصر اصفهانی، احمد رضا ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛
مجله : مطالعات برنامه ریزی آموزشی » بهار و تابستان 1400- شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 41 تا 57 )
کلیدواژه ها: پایاننامه دکتری پیشنهاده رویکرد انتخاب موضوع
-
5.
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
نویسنده : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، دکتر علی ؛ نویسنده مسئول : میرشاه جعفری، دکتر سید ابراهیم ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » پاییز و زمستان 1400، سال نهم - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 69 تا 98 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی دوره کارشناسی ویژگیهای نسلی یاددهی-یادگیری دیالوژیک نسل جدید
-
6.
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز
نویسنده : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ ابراهیمی، احمد ؛ ربانی، دکتر علی ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی آموزش عالی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 333 تا 364 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی دوره کارشناسی یاددهی-یادگیری خودراهبر ویژگیهای نسلی نسل جدید روش همکاران ویژگیهای نسلی
-
7.
بهرهگیری از ابعاد موقعیت در برنامه درسی آموزش دینی
نویسنده : شریفی دروازه، مریم ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : نصراصفهانی، احمدرضا ؛
مجله : علوم تربیتی از دیدگاه اسلام » پاییز و زمستان 1400 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 5 تا 32 )
کلیدواژه ها: آموزش دینی تجربه زیسته دوره دوم دبستان موقعیت های آموزشی
-
8.
نقشهای آموزگاران در آموزش دین
نویسنده : شریفی دروازه، مریم ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : نصر اصفهانی، احمد رضا ؛
مجله : پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی » بهار 1400 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 207 تا 229 )
کلیدواژه ها: الگو آموزش دینی نقشهای معلم دوست و راهنما متخصص و بادرایت
-
9.
شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگیهای دانشجویان دوره کارشناسی امروز
نویسنده : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ نویسنده مسئول : میر شاه جعفری، سید ابراهیم ؛
مجله : علوم تربیتی » بهار و تابستان 1400 - شماره 112 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 125 تا 142 )
کلیدواژه ها: دوره کارشناسی آموزش عالی یاددهی-یادگیری الکترونیکی ویژگی های نسل جدید
-
10.
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری پروژهمحور، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز
نویسنده : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ نویسنده مسئول : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛
مجله : مطالعات آموزش و یادگیری » بهار و تابستان 1400 - شماره 80 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 203 تا 227 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی دوره کارشناسی نسل جدید ویژگیهای نسلی یاددهی-یادگیری پروژهمحور ویژگیهای نسلی