-
1.
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:مدیریت دولتی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 277 تا 302 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمعادلات ساختاریسرمایه ی روان شناختیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریانسرمایة روانشناختیپژوهشکیفیت خدمات ارائهشده به مشتری
-
2.
نویسنده : فیاضی، مرجان ؛ افشارنژاد، مصطفی ؛ حسن زاده، کاظم ؛ نویسنده مسئول : سهرابی، ارزو ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1394 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیسلامت سازمانی
-
3.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1394، دوره پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدمات ارائه شده به مشتریانضریب همبستگی کانونیکارکنانکیفیت خدماتتعهد عاطفیتعهد مستمرهمبستگی کانونیپژوهش
-
4.
نویسنده : فیاضی، مرجان ؛
مجله:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»تابستان 1387 - شماره 29 (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:قدرتعملکردتعهد سازمانیرفتارهای سیاسیسیاست شناسی سازمانی
-
5.
نویسنده : فیاضی، مرجان ؛ یوسفیان آرانی، وحید ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1394 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیتعهد عاطفیدرگیری شغلیتعهد هنجاریوظیفهشناسی: تضعیف اجتماعیتعهد استمراری