-
1.
نویسنده : عبداللهی، مهشید ؛ اکبری، محسن ؛ ٍٍاسماعیل پور، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:قصد خریدشهرت شرکتاستراتژیهای پاسخگوییشکست محصولتبلیغات توصیه ای منفیاستراتژیمصرفکنندگانفراخوانمحصولبحرانقصد خرید و تبلیغات
-
2.
نویسنده : حسین بیگی، محمد ؛ اکبری، محسن ؛ اسماعیل پور، رضا ؛
مجله:پژوهش های روابط بین الملل»پاییز 1398 - شماره 33 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 283 تا 308 )
کلیدواژه ها:کشور مبداءقصد خریدملیتگرایینگرش مشتریان نسبت به برند