کلیدواژه محصول / (58 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ میرانی، کاوه ؛ بهرامی، شهاب ؛
مجله : مدیریت ورزشی » زمستان 1401 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 63 تا 75 )
-
2.
تاثیر ابعاد مزایای درک شده در شکلگیری نگرش و تمایل به خرید آنلاین در بین کارکنان گروه نعمت البرز ایرانیان
نویسنده : اسفندی، الهام ؛ نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجله : پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع » زمستان 1401 - شماره 13 (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها: قیمت محصول راحتی نگرش به خرید آنلاین تمایل به خرید آنلاین خرید آنلاین تمایل به خرید آنلاین نگرش به خرید آنلاین اطلاعات اینترنت تجارت الکترونیکی
-
3.
قابلیت بیمه پذیری خسارات ناشی از خطر توسعه علوم و فنون از منظر حقوق و فقه اسلامی
نویسنده : آقاپور حسین بیگی، هادی ؛ نویسنده مسئول : نعم، مختار ؛
مجله : فقه و مبانی حقوق اسلامی » زمستان 1401 - شماره 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها: ضرر مسئولیت مدنی ریسک محصول بیمه جبران خسارت عقد بیمه حقوق
-
4.
مبنای مسئولیت مدنی اینترنت اشیاء
نویسنده : ایرانشاهی، علیرضا ؛ محمودی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : ملکی، حسین ؛
مجله : تحقیقات حقوقی » زمستان 1401- شماره100- (ویژه نامه حقوق و فناوری) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 219 تا 244 )
کلیدواژه ها: خسارت مسئولیت مدنی عیب تولید محصول اینترنت اشیا
-
5.
شناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران
نویسنده : تنهایی راد، هدیه ؛ رشیدپور، علی ؛ نویسنده مسئول : اعتباریان، اکبر ؛
مجله : مدیریت فرهنگی » پاییز 1401 - شماره 57 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها: فرهنگ محصولات فرهنگی محصول مداخلات کارآفرینی محصولات فرهنگی
-
6.
شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در صنعت آرایشی و بهداشتی از دیدگاه مصرف کننده نهایی
نویسنده : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » تابستان 1401 - شماره 12 (11 صفحه - از 136 تا 146 )
کلیدواژه ها: قیمت مکان محصول عناصر آمیخته بازاریابی ترفیعات محصولات آرایشی و بهداشتی اطلاعات آمیخته بازار آمیخته بازاریابی محصولات اولویتبندی عوامل موثر
-
7.
تاثیر تصویر ذهنی برند بر منحنی عمر محصولات
نویسنده : خوش گفتار، میثم ؛
همایش : مدیریت، گردشگری و تکنولوژی » دوره 4؛ 1401/02/30 - 1401/02/30 (10 صفحه - از 768 تا 777 )
کلیدواژه ها: برند محصول تصویر ذهنی برند منحنی عمرمحصول
-
8.
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران: از نکاه اساتید و دانشآموختگان
نویسنده : یزدانی، فاطمه ؛ نصر، احمدرضا ؛ شانه ساززاده، احمد ؛ نویسنده مسئول : شریفیان، فریدون ؛
مجله : مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی » بهار و تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 12 تا 32 )
کلیدواژه ها: پیامد برنامهدرسی محصول مهندسی عمران برونداد
-
9.
بررسی نقش بازاریابی در گردشگری غذا (مطالعة موردی: مدیران هتل ها و رستوران ها در شهر تبریز)
نویسنده مسئول : قنبری، ابوالفضل ؛ نویسنده : فاریابی، محمد ؛ عبدی دایلاری، خاطره ؛
مجله : پژوهش های جغرافیای انسانی » بهار 1401، دوره پنجاه و چهارم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها: قیمت مکان شهر تبریز محصول گردشگری غذا آمیختة بازاریابی (توزیع و ترفیع) حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) مدیران هتل ها و رستوران ها <Param Name=value>آمیختة بازاریابی (توزیع/ مکان</Param>
-
10.
سنجش شاخصهای همبستگی «ایده- محصول» در روند ساخت تکاملی در سنت معماری ایران با تاکید بر معماری کاروانسراها
نویسنده : نیکنام اصل، سیده آذین ؛ علیمحمدی، پریسا ؛ نویسنده مسئول : بذرافکن، کاوه ؛
مجله : معماری و شهرسازی آرمانشهر » بهار 1401 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 151 تا 168 )
کلیدواژه ها: ایده محصول ساخت تکاملی طراحیپژوهی کاروانسراهای تاریخی ایران تحلیل محتوای کیفی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (9 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)