-
1.
نویسنده : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ نویسنده مسئول : الهوردی، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 974 تا 1000 )
کلیدواژه ها:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
2.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش