کلیدواژه تجربه مشتری / (87 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خجسته پور، دانیال ؛ کشاورز، رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (12 صفحه - از 84 تا 95 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیتجربه مشتریخودکار سازی در بازاریابیشخصی سازی در بازاریابی
-
2.
نویسنده : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 114 تا 136 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریتجربه گردشگرسفر مشتری
-
3.
نویسنده : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 116 تا 136 )
کلیدواژه ها:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
4.
نویسنده : عرب، فاطمه ؛ طبائی زاده فشارکی، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (13 صفحه - از 421 تا 433 )
کلیدواژه ها:فناوریهای مالیوفاداری مشتریتجربه مشتری
-
5.
نویسنده مسئول : عربیون، ابوالقاسم ؛ نویسنده : مبینی دهکردی، علی ؛ حسینی، الهه ؛ عظیمیان، میثم ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»پاییز 1402 - شماره 4 (19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدل کسب و کارچابک سازیتجربه مشتریکسب و کارهای نوپا
-
6.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
7.
نویسنده : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
8.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:تجربه مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاریارزیابی مشتری
-
9.
نویسنده : حسینی، محمد رضا ؛ طیبی رهنی، علی ؛ عزیزی، مهدی ؛ شادمان، محمد جواد ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 87 تا 116 )
کلیدواژه ها:اقدام پژوهیتجربه مشتریهم آفرینی
-
10.
نویسنده : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 85 تا 108 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (31 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- B (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)