کلیدواژه تجربه مشتری / (74 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
2.
نویسنده مسئول : عربیون، ابوالقاسم ؛ نویسنده : مبینی دهکردی، علی ؛ حسینی، الهه ؛ عظیمیان، میثم ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»پاییز 1402 - شماره 4 (19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدل کسب و کارچابک سازیتجربه مشتریکسب و کارهای نوپا
-
3.
نویسنده : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
4.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:تجربه مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاریارزیابی مشتری
-
5.
نویسنده : حسینی، محمد رضا ؛ طیبی رهنی، علی ؛ عزیزی، مهدی ؛ شادمان، محمد جواد ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 87 تا 116 )
کلیدواژه ها:اقدام پژوهیتجربه مشتریهم آفرینی
-
6.
نویسنده : دانایی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : رعیتی بنادکوکی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 196 تا 216 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطهحساسیت به قیمتتجربه مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعینیات مشتری
-
7.
نویسنده : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 85 تا 108 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
-
8.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
9.
نویسنده : نیک بخش، بهرام ؛
مجله:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»بهار و تابستان 1402، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 131 تا 154 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیفروشگاه دیجیتالفروشگاه فیزیکی و مشتریتجربه مشتریاجتماعیمشتریفروشفیزیکیدیجیتالیمشتریانتعاملات
-
10.
نویسنده : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (18 صفحه - از 1049 تا 1066 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتجربه مشتریهایپرمارکتقصد بازگشت به فروشگاهمشتریتجربه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (28 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- B (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)