-
1.
نویسنده : حسینی، یعقوب ؛ میرجهان مرد، جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 155 تا 180 )
کلیدواژه ها:مدل سازی معادلات ساختاریمزیت رقابتی درک شدهتجربه صادراتیتطبیق تاکتیک های بازاریابیکارکرد صادراتیبازارمزیت رقابتی
-
2.
نویسنده : حسینی، یعقوب ؛ جلالی، رضا ؛ خسروانی، فرزانه ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 97 تا 117 )
کلیدواژه ها:دانشیادگیری سازمانیچالشفراموشی سازمانیمدلسازی معادلات ساختاریسازمانفراموشیاطلاعات
-
3.
نویسنده : حسینی، یعقوب ؛ رحمانی، سحر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:کارت امتیازی متوازنبازاریابی درونیمدل سازی معادلات ساختاریکارکنانعملکرد سازمانیمشتریمدلپژوهشرضایت