بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده، بهرام ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهبازار خاکستریریسک ادراک شدهآگاهی قیمتریسکقیمتتمایل به خریدمصرفکنندگانارزش
-
نویسنده : صنایعی، علی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ سبحان منش، فریبرز ؛
(30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:روش دلفیفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیروش دلفی فازیفناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID )مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (ESCM)زنجیره تامیناطلاعاتRFIDفناوریتوسعهشناساییشرکت ایرانخودروعدد فازی مثلثیهزینه
-
نویسنده : فاریابی، محمد ؛ جلالی کلده، علیرضا ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
(30 صفحه - از 71 تا 100 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیویژگی های فردیهوش بازاریابیاطلاعاتبازارسازمانIntelligenceمدیران
-
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ محمدی، فرهنگ ؛
(26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطصنایع غذایی و آشامیدنی استان فارسدیدگاه مدیران SMEsفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانموفقیت توسعه محصول جدیدNPDبازاراطلاعاتصنایع کوچک و متوسط
-
نویسنده : حق شناس کاشانی، فریده ؛ سعیدی، نیما ؛
(28 صفحه - از 127 تا 154 )
کلیدواژه ها:رقابت پذیریصنعت فرش دستبافتصمیم گیری چند معیارهتاپسیس فازیصنعتکارکنانرقابتیفازیاطلاعاتبازار
-
نویسنده : حسینی، یعقوب ؛ میرجهان مرد، جواد ؛
(26 صفحه - از 155 تا 180 )
کلیدواژه ها:مدل سازی معادلات ساختاریمزیت رقابتی درک شدهتجربه صادراتیتطبیق تاکتیک های بازاریابیکارکرد صادراتیبازارمزیت رقابتی