-
11.
نویسنده : نجومیان، امیر علی ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:پژوهش ادبیات معاصر جهان»زمستان 1390 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 91 تا 106 )
کلیدواژه ها:گفتمان غیرمستقیم آزادبازنمود گفتمان شخصیت هالب بر تیغچندصداییسیلان آگاهی
-
12.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛ امامی، علی رضا ؛
مجله:مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای»تابستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:اصفهانگردشگریبخشبندی بازاربخش بندی بازارانگیزه سفرگردشگرانسفرانگیزهانگیزههای سفرگردشگران خارجی
-
13.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله:مطالعات جغرافیایی مناطق خشک»پاییز و زمستان 1391 - شماره 9 و 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 19 تا 31 )
کلیدواژه ها:اصفهانسنگردشگرمقصد گردشگریریسک استنباط شده
-
14.
نویسنده : غفاری، محمد ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 845 تا 866 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژة برندوفاداری به مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریمقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
15.
ناقد : خجسته پور، آدینه ؛ آناکریستیناریوئیرو ؛ علی پور گسکری، بهناز ؛ مترجم : غفاری، محمد ؛
مجله:ادبیات تطبیقی (ویژه نامه نامه فرهنگستان)»پاییز و زمستان 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 209 تا 233 )
-
16.
نویسنده : غفاری، محمد ؛
مجله:نقد ادبی»تابستان 1390 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (3 صفحه - از 223 تا 225 )
کلیدواژه ها:روایتنقدروایتشناسیپسا ساختارگرا
-
17.
نویسنده : خوش طینت، ولی اله ؛ غفاری، محمد ؛ عسکرزاده مزرعه، اکرم ؛
مجله:پژوهشنامه نهج البلاغه»زمستان 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:اخلاق فضیلت محورمعرفت شناسیفضیلت محوراخلاق اسلامیحضرت علیعلیه السلام نهج البلاغهفضایلاخلاق فضیلتمعرفتباورفاعل شناسامعرفتشناسیزاگزبسکی
-
18.
نویسنده : غفاری، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ عسگر نژاد نوری، باقر ؛
مجله:گردشگری شهری»تابستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها:یزدشهرت مقصد گردشگریبرند مقصد گردشگریتصویرذهنی برند مقصد گردشگری