-
1.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ خبیر، طیبه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 79 تا 118 )
کلیدواژه ها:قومیتشخصیت برندارزش ویژه برندپیشبرد فروش
-
2.
نویسنده مسئول : محمدی، سارا ؛ نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1399 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریبازاریابی سولومونیات رفتاری گردشگران