-
1.
نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛ حیدری، امید ؛ نویسنده مسئول : فیض عارفی، مجید ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»پاییز 1401- شماره 11 (22 صفحه - از 316 تا 337 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریآسیبشناسی سنجش رضایت مشتریبازارهای سازمانیشرکتهای با مشتریان سازمانی
-
2.
نویسنده : فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجله:بهبود مدیریت»بهار 1394 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:شاخص رضایت مشتریمدیریت رضایت مشتریمدلهای سنجش رضایت مشتریمحصولات پیچیده و فنآوری پیشرفته
-
3.
نویسنده : فیض عارفی، مجید ؛ نویسنده مسئول : حافظیان، مریم ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان1402 - شماره 14 (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:بانکداری اسلامیمدیریت ریسکاصول راهنمای IFSB
-
4.
نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛ فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجله:بهبود مدیریت»پاییز 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها:شایستگیمدلهای شایستگی مدیرانهستههای نوآوریمحصولات پیچیده