-
1.
نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛ نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 276 تا 301 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسرمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
2.
نویسنده : شعبانی، ابوالقاسم ؛ درینی، محمد ولی ؛ عیدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 161 تا 187 )
کلیدواژه ها:فروشگاههای زنجیرهایبرند سازی داخلیروش داده بنیادرفتار برند محور کارکنان
-
3.
نویسنده مسئول : پرهیزگار، محمد مهدی ؛ نویسنده : امینی، محمدتقی ؛ اعتمادیان، سجاد ؛ سالار، جمشید ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1399- شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 101 تا 121 )
کلیدواژه ها:تدوینبرنامه ریزی استراتژیکتفکر استراتژیکاجرا و کنترل استراتژیک رویکرد دیکلمن
-
4.
نویسنده : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 49 تا 65 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیمدل معادلات ساختاریبازارگراییعملکرد سازمانیشرکت های صنایع شیمیایی و فرآورده های نفتی ایران.