تابستان 1396 - شماره 63 رتبه ب (وزارت علوم)
-
اثر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهار گروهی سالومون
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛
(19 صفحه - از 13 تا 31 )
کلیدواژه ها: بعد اقتصادی بعد اجتماعی مسئولیت پذیری اجتماعی ترجیح برند بعد محیط - زیستی
-
تاثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان
نویسنده : شیرکوند، سعید ؛ خانلری، امیر ؛ حسینی، مهسا ؛
(15 صفحه - از 33 تا 47 )
کلیدواژه ها: معادلات ساختاری تصویر برند شخصیت برند وفاداری نگرشی وفاداری رفتاری
-
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازار گرایی
نویسنده : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
(17 صفحه - از 49 تا 65 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی مدل معادلات ساختاری بازارگرایی عملکرد سازمانی شرکت های صنایع شیمیایی و فرآورده های نفتی ایران.
-
الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ احمدی، ایمان ؛
(21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها: مدیریت راهبردی برنامه ریزی راهبردی سازمان مادر الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر
-
رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت،اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمدامینی، طیبه ؛
(20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها: اعتماد کیفیت خدمات رضایت مشتری وفاداری تبلیغات توصیه ای خدمات منصفانه
-
عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز
نویسنده : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ عباسی، احمد ؛
(17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها: رفتار خرید مصرف کننده اعتماد به برند سبز تصویر برند سبز رضایت از برند سبز ترجیح برند سبز
-
رویکردهای تعامل پذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکه های نظام سلامت
نویسنده : رضائیان، علی ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛
(19 صفحه - از 127 تا 145 )
کلیدواژه ها: نظام سلامت خوشه بندی سلسله مراتبی تعامل پذیری شبیه سازی پیوسته