-
1.
نویسنده : مسعودی پور، سعید ؛
مجله:مدیریت اسلامی»بهار 1394 - شماره 90 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 11 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدیریت اسلامیمسائل پیش بینی نشده از دیدگاه قرآنراهبردهای نوظهور از دید قرآنبرنامه ریزی سازمانی از دید قرآنقرآنقرآن کریمسازمانسنتآیندهمادیسنتهای الهی
-
2.
نویسنده : مصباحی مقدم، غلامرضا ؛ مسعودی پور، سعید ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:اسلامصغارتبلیغات تجاریمخاطب تبلیغات
-
3.
نویسنده : مسعودی پور، سعید ؛ مصلح، عرفان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1396 - شماره 32 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:قرآناسلامعملارزیابی عملکردمدیریت عملکردسازمان
-
4.
نویسنده : مسعودی پور، سعید ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1396 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 109 تا 140 )
کلیدواژه ها:اسلامآیندهنگرانیتبلیغات تجاریجاذبـه تـرس
-
5.
نویسنده : گنجعلی، اسدالله ؛ سپهری، مهدی ؛ مسعودی پور، سعید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:مسئولسائلمسئولیت سازمانیمسوغ سوالمسئول عنهسازمان اسلامی
-
6.
نویسنده : باقری، مصباح الهدی ؛ سپهری، مهدی ؛ مسعودی پور، سعید ؛
مجله:مدیریت اسلامی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 87 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 255 تا 287 )
کلیدواژه ها:تفسیر المیزانسنت و رزق در قرآن کریمکسب و کار و رزقتحقیق موضوعی در قرآنرزقسنتقرآن کریمسنت رزقنعمتخداقبض و بسط رزقتبیینانسان
-
7.
نویسنده مسئول : مسعودی پور، سعید ؛ نویسنده : محمدی، فرزانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 143 تا 166 )
کلیدواژه ها:دینداریمصرف کننده مسلمانمحصولات لوکسنگرش مصرف کنندهقصدخرید
-
8.
نویسنده : مسعودی پور، سعید ؛ قاسمی، بهروز ؛
مجله:مدیریت اسلامی»زمستان 1396 - شماره 101 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 123 تا 149 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اجتماعیتبلیغات اجتماعی سازمان های خیریهحل مسئله فقرالگوی دینی بر طرف کردن فقر
-
9.
نویسنده : مسعودی پور، سعید ؛ خیری، بهرام ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 67 تا 98 )
کلیدواژه ها:قرآنتبلیغاتانفاقبازاریابی اجتماعیجاذبههای ترسجاذبههای احساسی و منطقیجاذبهقرآن کریممالخدافقر