کلیدواژه بازاریابی اجتماعی / (64 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتریان بانک؛ نقش میانجی هویت اجتماعی
نویسنده مسئول : شعبانلودهنوی، محسن ؛ نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحه - از 3330 تا 3351 )
کلیدواژه ها: مشتری مداری وفاداری مشتریان بانک ملت بازاریابی اجتماعی مشتری بازار مشتریان بانک
-
2.
ارائه مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی: نگاهی بین رشته ای بازاریابی -جامعه شناسی با تاکید بر جامعه سالمندان
نویسنده : پوردشت، لیلا ؛ حیدری، عباس ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (18 صفحه - از 623 تا 640 )
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی جامعه شناسی بازاریابی اجتماعی جامعه سالمندان اجتماعی سالمندان کدگذاری پژوهش مدیران جامعه
-
3.
طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور
نویسنده : منجگانی، سیداکبر ؛ شجاعی باغینی، گلنار ؛ نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجله : مطالعات مدیریت و توسعه پایدار » زمستان 1401-شماره 8 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 94 تا 113 )
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی سازمان امور مالیاتی کشور بازاریابی اجتماعی
-
4.
ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی
نویسنده : ادیب، یوسف ؛ قلی پور فریدونی، شهربانو ؛ نویسنده مسئول : روح الامینی، مهدی ؛
مجله : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » پاییز 1401، سال چهاردهم - شماره 4 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 209 تا 220 )
کلیدواژه ها: الگو بازاریابی اجتماعی ارتقا فروش
-
5.
تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی
نویسنده مسئول : بروشک، حامد ؛ نویسنده : خلیفه، سید نعمت ؛ نوربخش، مهوش ؛ نوربخش، پریوش ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » پاییز 1401 - شماره 11 (31 صفحه - از 190 تا 220 )
کلیدواژه ها: پزشکی سالمندان آمادگی جسمانی انگیزه مشارکت ورزشی بازاریابی اجتماعی Social marketing Physical Fitness Sports Participation Motivation Elderly athletes
-
6.
مولفه های اخلاق گرایانه ارائه مدل جهت ایجاد انگیزه و افزایش فرهنگ خرید تولیدات داخلی (مطالعه موردی : لوازم الکتریکی)
نویسنده : نوری، سالومه ؛ خداوردی، ید الله ؛ نویسنده مسئول : معافی مدنی، سیدمهدی ؛
مجله : پژوهش های اخلاقی » تابستان 1401 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 257 تا 286 )
کلیدواژه ها: مولفه های اخلاقی بازاریابی اجتماعی محصولات داخلی گرندد تئوری. مشتری مدل مشتریان شناسایی محصولات
-
7.
بررسی عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی با رویکرد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران )
نویسنده : کریمیان کاکلکی، مهدی ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛ نویسنده مسئول : حقیقی، محمد ؛
مجله : آینده پژوهی مدیریت » تابستان 1401- شماره 129 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی آینده پژوهی مدلسازی معادلات ساختاری بازاریابی اجتماعی
-
8.
بررسی تاثیر اعتبار سازمان بر نگرش مشتریان از منظر رویکردهای بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی
نویسنده : ذوالفقاری، سارا ؛ زارع، محمدصادق ؛ صاحبی همراه، شهناز ؛
مجله : پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی » زمستان 1400، سال پنجم - شماره 5 (جلد دوم) (8 صفحه - از 35 تا 42 )
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی بازاریابی اجتماعی نگرش مشتریان اعتبار محیطی سازمان
-
9.
بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری
نویسنده : یداللهزاده طبری، ناصرعلی ؛ نویسنده مسئول : فلاح، مریم ؛
مجله : مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی » زمستان 1400 - شماره 8 (7 صفحه - از 40 تا 46 )
کلیدواژه ها: فروش ارزش فرهنگی بازاریابی اجتماعی گالری هنری بازاریابی آثار هنری
-
10.
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیتهای بنیادهای خیریه
نویسنده : عظیمی حسنی، محمدمهدی ؛ وارث، سید حامد ؛ نویسنده مسئول : ذوالفقارزاده، محمد مهدی ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 611 تا 632 )
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی خیریه تحلیل اهمیت ـ عملکرد مؤلفههای بنیادهای خیریه خیر شناسایی رفتار