-
1.
نویسنده : Movassagh، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Soodmand Afshar، Hassan ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2021، Volume 10 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:IdentityEFL TeachersCritical PedagogyCritical teacher education coursecritical language teacher identity
-
2.
نویسنده : Soodmand Afshar، Hassan ؛ Ghasemi، Zahra ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2017, Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 173 تا 208 )
کلیدواژه ها:EFL Teachershigh school teachersteachers’ beliefsteachers’ classroom practiceslanguage institute teachers
-
3.
نویسنده : Movassagh، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Soodmand Afshar، Hassan ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2019, Volume 11 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 57 تا 92 )
کلیدواژه ها:genderAgeEFL TeachersworkplaceAcademic Degreecritical consciousness
-
4.
نویسنده : Soodmand Afshar، Hassan ؛ Ghasemi، Shabnam ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2020, Volume 7 - Number 2 رتبه الف/ISC (21 صفحه - از 101 تا 121 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersBarriersProfessional developmentProfessional development activities
-
5.
نویسنده : Soodmand Afshar، Hassan ؛ Donyaie، Shadi ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2019، Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 79 تا 114 )
کلیدواژه ها:PerceptionEFL TeachersCritical Pedagogyreflective teachingClassroom Implementation