Spring 2020, Volume 7 - Number 2 رتبه الف
-
Analysis of Iranian EFL Teachers’ Narrated Critical Incidents and their Productive Coping Strategies
نویسنده مسئول : Esmaeli، Saeedeh ؛ نویسنده : Afzali، Katayoon ؛
(27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationresilienceCritical incidentsProductive coping strategies
-
نویسنده : Tabatabaee Lotfi، Seyyed Abdolmajid ؛ Sarkeshikian، Seyyed Amir Hossein ؛ نویسنده مسئول : Asayesh، zahra ؛
(22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:Computer Assisted Language LearningPragmaticsspeech actsMaterial analysisTell Me More
-
نویسنده : Mashhadi، Farzad ؛ Lotfi، Ahmadreza ؛ نویسنده مسئول : Biria، Reza ؛
(24 صفحه - از 51 تا 74 )
کلیدواژه ها:Professional developmentCollaborative Action ResearchDialogic MediationNetworked Community of Shared Knowledge
-
نویسنده : ghasemi Mighani، Monir ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Yazdanimoghaddam، Massood ؛
(24 صفحه - از 77 تا 100 )
کلیدواژه ها:ELTIntercultural Communicative Competenceintercultural teachingintercultural coursemeta-culture
-
نویسنده : Soodmand Afshar، Hassan ؛ Ghasemi، Shabnam ؛
(21 صفحه - از 101 تا 121 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersBarriersProfessional developmentProfessional development activities
-
نویسنده : Geramipour، Masoud ؛
(25 صفحه - از 123 تا 147 )
کلیدواژه ها:logistic regressionLanguage TestingDifferential Item Functioning (DIF)EFL reading comprehension testItem-focused trees (IFT)