-
1.
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ تاج بر پرشکوهی، رقیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 63 تا 75 )
کلیدواژه ها:پنج عامل بزرگ شخصیتشخصیت برندوفاداری به برندبیمه ایران
-
2.
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : خدایاری، بهناز ؛ شیخلر، لیلا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارتباطات برندویژگیهای نوآوری محصول (مزیت نسبیملموس بودنپیچیدگی)سازگاریارزش ویژه برند
-
3.
نویسنده : حیدری، زهرا ؛ خدایاری، بهناز ؛ خدایاری، فرانک ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1399 - شماره 34 (14 صفحه - از 14 تا 27 )
کلیدواژه ها:کارآفرینانگیزهفناوری اطلاعات و ارتباطاتهوش هیجانیکسب وکار جدید