پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : خدایاری، بهناز ؛ شیخلر، لیلا ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:سازگاریارزش ویژه برندارتباطات برندویژگیهای نوآوری محصول (مزیت نسبیملموس بودنپیچیدگی)
-
نویسنده : نوری بابیان، رمضان ؛ غریب نواز، نادر ؛ ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
(18 صفحه - از 15 تا 32 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتریجایگاهیابی برندمعادلات ساختاری و وفادارسازی
-
نویسنده مسئول : تقی پوریان، محمد جواد ؛ نویسنده : کثیری، سحر ؛ شکیبا، احمد ؛
(13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:اعتماد به فروشندهاعتماد به محصولشبکههای اجتماعی موبایلینیت خرید خریداران