-
1.
نویسنده : احمدی چهره برق، سیاوش ؛ صناعی، کامبیز ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : مشبکی، اصغر ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:رویکرد ترکیبیخرید اینترنتیقصد خریدواژگان کلیدی: خط مشیاعتماد به برند آنلاینداده بنیاد
-
2.
نویسنده : نعامی، عبدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛ آتیه کار، غلامرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیاینستاگرامانگیزه خرید لذتباورلذتلذتشبکه اجتماعی اینستاگرامشبکه اجتماعی اینستاگرام