-
1.
نویسنده : نیکدل، فریبرز ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ عربزاده، مهدی ؛ کاوسیان، جواد ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1392 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 113 تا 136 )
کلیدواژه ها:اهداف پیشرفتالگوی ساختاریهیجانهای مثبت و منفیراهبردهای خودگردانی یادگیریهیجانراهبردهایجهتگیری هدفی تبحریجهتگیری هدفی عملکردیجهتگیری
-
2.
نویسنده : زاهد، سعیده ؛ اسدزاده، حسن ؛ کدیور، پروین ؛ فرخی، نورعلی ؛ نویسنده مسئول : درتاج، فریبرز ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 141 تا 162 )
کلیدواژه ها:انواع بار شناختیصحت تنظیمصحت نظارتمحرک نشانهای فراشناختی و هیجانییادگیری خودتنظیمهیجانینظارتتنظیمدانشآموزاناطلاعات
-
3.
نویسنده مسئول : قاسمی، علی ؛ نویسنده : کرامتی، هادی ؛ کدیور، پروین ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1401 - شماره 82 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 129 تا 162 )
کلیدواژه ها:خلاقیت هیجانیخودکارآمدی معلمخوشبینی تحصیلی معلمرویکرد معلم به تدریسهیجانات پیشرفت معلم