موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 16 |
علوم تربیتی 10 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 30 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 11 |
ب 10 |
الف 3 |
A+ 2 |
B 1 |
-
1.
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال
نویسنده مسئول : افشاری زاده، سید احسان ؛ نویسنده : حسن آبادی، حمید رضا ؛ عبداللهی، محمدحسین ؛ کرامتی، هادی ؛
مجله : پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی » زمستان 1401 - شماره 39 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها: ریاضی دانش ریاضی استدلال ریاضی تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموز پایه چهارم ابتدایی
-
2.
تبیین ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس ادراک حمایت اجتماعی در دوره گذار به دبیرستان با نقش واسطهای ادراک خودارزشمندی و بهزیستی ذهنی و نقش تعدیلکنندگی جنسیت و پایگاه اجتماعی_اقتصادی
نویسنده مسئول : دوایی، سوده ؛ نویسنده : کدیور، پروین ؛ عرب زاده، مهدی ؛ کرامتی، هادی ؛
مجله : تازه های علوم شناختی » زمستان 1401- شماره 96 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 78 تا 87 )
کلیدواژه ها: بهزیستی ذهنی ادراک حمایت اجتماعی ابعاد درگیری تحصیلی ادراک خودارزشمندی دوره گذار
-
3.
عوامل تعیینکننده قلدری در مدرسه، با تأکید بر تئوری شناختی- اجتماعی از رفتار اخلاقی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران
نویسنده : ترکاشوند، معصومه ؛ کرامتی، هادی ؛
مجله : سلامت و آموزش در اوان کودکی » پاییز 1401، دوره 3 - شماره 3 (11 صفحه - از 59 تا 69 )
کلیدواژه ها: رشد اخلاقی هویت اخلاقی قلدری گسست اخلاق.
-
4.
بررسی تأثیر آموزشTRIZ بر افزایش خلاقیت دانش آموزان پیش دبستانی
نویسنده : محمدی، فرزانه ؛ فرزاد، ولی الله ؛ عرب زاده، مهدی ؛ نویسنده مسئول : کرامتی، هادی ؛
مجله : سلامت و آموزش در اوان کودکی » تابستان 1401، دوره 3 - شماره 2 (24 صفحه - از 85 تا 108 )
کلیدواژه ها: خلاقیت تفکر خلاق دانش آموزان پیش دبستانی آموزش TRIZ TRIZ آموزش آزمون پژوهش کودکان
-
5.
موثرترین مداخله در کاهش اهمال کاری: یک پژوهش فراتحلیلی
نویسنده : کرامتی، هادی ؛ ستایشی اظهری، محمد ؛ ترک زاده آرانی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : جعفری هرندی، رضا ؛
مجله : دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی » تابستان 1401 - شماره 88 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 226 تا 238 )
کلیدواژه ها: فراتحلیل اندازه اثر اهمال کاری درمان اهمال کاری مداخله در اهمال کاری مداخله پژوهش اطلاعات درمان تحلیل Persian کار
-
6.
بررسی نقش واسطهگری انگیزۀ اخلاقی و هیجانات اخلاقی در تأثیر گسست اخلاقی بر قلدری(دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران)
نویسنده مسئول : ترکاشوند، معصومه ؛ نویسنده : صرامی، غلامرضا ؛ کرامتی، هادی ؛ نوری، ربابه ؛
مجله : دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی » بهار 1401 - شماره 87 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 51 تا 62 )
کلیدواژه ها: قلدری دانشآموزان مقطع ابتدایی انگیزۀ اخلاقی هیجان اخلاقی گسست اخلاقی پژوهش
-
7.
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم
نویسنده مسئول : قاسمی، علی ؛ نویسنده : کرامتی، هادی ؛ کدیور، پروین ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجله : مطالعات آموزش و یادگیری » بهار و تابستان 1401 - شماره 82 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 129 تا 162 )
کلیدواژه ها: خلاقیت هیجانی خودکارآمدی معلم خوشبینی تحصیلی معلم رویکرد معلم به تدریس هیجانات پیشرفت معلم
-
8.
اثرات روشهای بخش بندی و افزونگی بر بارشناختی و یادگیری واژگان و درک مطلب درس زبان انگلیسی در محیط یادگیری چند رسانه ای
نویسنده : ترابی، سید اسماعیل ؛ کاوسیان، جواد ؛ رستگارپور، حسن ؛ علی بخشی، گودرز ؛ نویسنده مسئول : کرامتی، هادی ؛
مجله : روانشناسی شناختی » زمستان 1400 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 71 تا 87 )
کلیدواژه ها: بخشبندی افزونگی یادگیری زبان انگلیسی بارشناختی یادگیری چندرسانهای
-
9.
پیشبینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاسهای گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
نویسنده مسئول : ترکاشوند، معصومه ؛ نویسنده : کرامتی، هادی ؛
مجله : تفکر و کودک » پاییز و زمستان 1400، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها: هویت اخلاقی قلدری دانشآموزان مقطع ابتدایی گسست اخلاقی
-
10.
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خلاقیت هیجانی
نویسنده مسئول : قاسمی، علی ؛ نویسنده : کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجله : ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی » پاییز 1400، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 207 تا 230 )
کلیدواژه ها: نوآوری اصالت آمادگی اثربخشی پرسشنامه خلاقیت هیجانی <Param Name=value>اصالت/اثربخشی</Param>