موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 71 |
علوم تربیتی 55 |
علوم اجتماعی 5 |
حوزه سلامت 3 |
میان رشته ای 3 |
تربیت بدنی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 139 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 71 |
ب 19 |
الف 9 |
A+ 7 |
علمی-ترویجی 4 |
د 3 |
A 2 |
B 1 |
ج 1 |
-
1.
تبیین ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس ادراک حمایت اجتماعی در دوره گذار به دبیرستان با نقش واسطهای ادراک خودارزشمندی و بهزیستی ذهنی و نقش تعدیلکنندگی جنسیت و پایگاه اجتماعی_اقتصادی
نویسنده مسئول : دوایی، سوده ؛ نویسنده : کدیور، پروین ؛ عرب زاده، مهدی ؛ کرامتی، هادی ؛
مجله : تازه های علوم شناختی » زمستان 1401- شماره 96 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 78 تا 87 )
کلیدواژه ها: بهزیستی ذهنی ادراک حمایت اجتماعی دوره گذار ابعاد درگیری تحصیلی ادراک خودارزشمندی
-
2.
نقش میانجی گر نظم جویی شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و شایستگی تحصیلی
نویسنده : عطار خامنه ای، فاطمه ؛ امامی پور، سوزان ؛ سپاه منصور، مژگان ؛ نویسنده مسئول : کدیور، پروین ؛
مجله : علوم روانشناختی » زمستان 1401 - شماره 120 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 2437 تا 2448 )
کلیدواژه ها: شایستگی حمایت اجتماعی نظم جویی هیجان
-
3.
تدوین الگوی ساختاری رابطۀ شخصیت با شایستگی تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی
نویسنده : عطار خامنه ای، فاطمه ؛ امامی پور، سوزان ؛ سپاه منصور، مژگان ؛ نویسنده مسئول : کدیور، پروین ؛
مجله : پژوهش های کاربردی روان شناختی » پاییز 1401، سال سیزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 275 تا 292 )
کلیدواژه ها: ویژگیهای شخصیتی خودکارآمدی تحصیلی الگوی ساختاری شایستگی تحصیلی شخصیت پژوهش دانشآموزان پرسشنامه
-
4.
تدوین و مدلیابی معادلات ساختاری بیحوصلگی دانشآموزان بر اساس نظریههای ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراکشده
نویسنده : تیموری، امیر ؛ رضا زاده بهادران، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : کدیور، پروین ؛
مجله : جامعه شناسی آموزش و پرورش » پاییز و زمستان 1401 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (9 صفحه - از 38 تا 46 )
کلیدواژه ها: بیحوصلگی معنای زندگی نظریههای ضمنی هوش حمایت از خودمختاری ادراک شده
-
5.
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی
نویسنده مسئول : کدیور، پروین ؛ نویسنده : چراغی خواه، زهرا ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجله : روانشناسی تربیتی » تابستان 1401 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 8 تا 31 )
کلیدواژه ها: تغییر مفهومی هیجان معرفتی متن توضیحی متن تکذیبی متن تکمیلی متن اطلاعات هیجان دانش دانشآموزان تکمیلی دما
-
6.
تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان
نویسنده : باقری موسوی، مریم سادات ؛ حبیب زاده، عباس ؛ نویسنده مسئول : کدیور، پروین ؛
مجله : تدریس پژوهی » بهار 1401 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 110 تا 130 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی مدیریت کلاس هیجانات معلم اساتید دانشگاه فرهنگیان هیجان معلم خودکارآمدی معلم کلاس درس اساتید هیجان معلم پرسشنامه
-
7.
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم
نویسنده مسئول : قاسمی، علی ؛ نویسنده : کرامتی، هادی ؛ کدیور، پروین ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجله : مطالعات آموزش و یادگیری » بهار و تابستان 1401 - شماره 82 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 129 تا 162 )
کلیدواژه ها: خلاقیت هیجانی خودکارآمدی معلم خوشبینی تحصیلی معلم رویکرد معلم به تدریس هیجانات پیشرفت معلم
-
8.
مدلسازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجانهای تحصیلی
نویسنده : آقامیرلی، مرضیه ؛ کدیور، پروین ؛ امامی پور، سوزان ؛
مجله : دست آوردهای روان شناختی » بهار و تابستان 1401، سال بیست و نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 3 تا 14 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی درگیری تحصیلی سرزندگی تحصیلی شایستگی تحصیلی حمایت اجتماعی معلم و همسال حمایت اجتماعی معلم مدل پرسشنامه همسالان
-
9.
اثر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی در بافت آموزشی بر اهما لکاری و سرزندگی تحصیلی
نویسنده مسئول : حسن آبادی، حمیدرضا ؛ نویسنده : علیدوستی، ترمه ؛ کدیور، پروین ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجله : روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی » زمستان 1400 - شماره 70 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 15 تا 36 )
کلیدواژه ها: اهما لکاری تحصیلی بافت آموزشی سرزندگی تحصیلی ذهنآگاهی
-
10.
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی
نویسنده مسئول : سوری، حسین ؛ نویسنده : کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛
مجله : اندازه گیری تربیتی » تابستان 1400 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 58 تا 86 )
کلیدواژه ها: همدلی حساسیت اخلاقی قلدری عدم درگیری اخلاقی رفتار شاهدان