-
1.
نویسنده : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیعقیده مشتریرضایت مشتریسیستم توصیهگرخدمات بانکی
-
2.
نویسنده : جاویدموید، محسن ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 672 تا 696 )
کلیدواژه ها:پویایی سیستمرضایت مشتریبازار تلفن همراهشبیهسازی ترکیبیگسسته پیشامد
-
3.
نویسنده : جاویدمؤید، محسن ؛ افشارکاظمی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1400 - شماره 62 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 24 تا 66 )
کلیدواژه ها:پویایی سیستمرضایت مشتریبازار تلفن همراهگسسته پیشامدشبیه سازی ترکیبیشبیه&rlm؛ سازی ترکیبی
-
4.
نویسنده : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 رتبه الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 259 تا 289 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیرضایتمشتریعقیدهمشتریسیستمتوصیهگربانکداری