-
1.
نویسنده : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 رتبه الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 259 تا 289 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیرضایتمشتریعقیدهمشتریسیستمتوصیهگربانکداری
-
2.
نویسنده : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیعقیده مشتریرضایت مشتریسیستم توصیهگرخدمات بانکی