-
1.
نویسنده : جواهری زاده، ناصر ؛ بازوند، فرهاد ؛ نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1390 - شماره 6 (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردرضایت شغلیبازخور 360 درجه
-
2.
نویسنده مسئول : جواهری زاده، ناصر ؛ نویسنده : بامنی مقدم، محمد ؛ خسروی، مینا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1391 - شماره 11 (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مندیانعطاف پذیری و خدمات پس از فروش بلیت