-
1.
نویسنده : حکیمی پور، ابوالقاسم ؛ بزرگ خو، حامد ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1392 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:برنداعتماد به برندارزش ويژه برندوفاداري به برند
-
2.
نویسنده : حکیمی پور، ابوالقاسم ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز و زمستان 1373 - شماره 26 و 27 ISC (7 صفحه - از 45 تا 51 )
کلیدواژه ها:بهرهوریمدیرانمدیریتبهبودحرکتارتقاء بهرهوریتولیدانسانبهبود بهرهوریسازمان
-
3.
نویسنده : حکیمی پور، ابوالقاسم ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1374 و بهار 1375 - شماره 31 و 32 ISC (10 صفحه - از 51 تا 60 )