-
1.
نویسنده مسئول : باستانی، قادر ؛ نویسنده : نصراللهی، اکبر ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»بهار 1400 - شماره 105 رتبه: ب/ISC (25 صفحه - از 67 تا 91 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتوارسانههای نویناخبار جعلیاعتبار منبعکانالهای خبری تلگرامبـاکانال هـای خبـریرسـانهخبـرهـامنبـعبـه
-
2.
نویسنده : میرزایی فندخت، امید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ دلاور، علی ؛ نویسنده مسئول : درتاج، فریبرز ؛
مجله:علوم روانشناختی»بهار (خرداد) ، سال ۱۳۹۹- شماره 87 رتبه: ب/ISC (13 صفحه - از 299 تا 311 )
کلیدواژه ها:بهزیستی تحصیلیمحیط حامی خودپیروینیازهای اساسی روانشناختی
-
3.
نویسنده : یعقوبخانی غیاثوند، مرضیه ؛ اسدزاده، حسن ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»پاییز 1397 - شماره 67 رتبه: ب/ISC (24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها:امنیت اجتماعینیازهای روان شناختیاشتیاق تحصیلیخودشفقت ورزیمدل پنلاسنیازهای بنیادی روانشناختیروان
-
4.
نویسنده : رباط سرپوشی، زهره ؛ درتاج، فریبرز ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ زنگنه، نیما ؛ نویسنده مسئول : اسدزاده، حسن ؛
مجله:پژوهش های تربيتی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 39 رتبه: ب/ISC (28 صفحه - از 125 تا 152 )
کلیدواژه ها:تجسم فضاییاریگامینرم افزار هندسۀ پویاگشتالت گراییپیشرفت ریاضی.آزمونآزمون تجسم فضاییدانشآموزان
-
5.
نویسنده : روح پرور، احسان ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ دلاور، علی ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:روانشناسی نظامی»تابستان 1401- شماره 50 رتبه: ب/ISC (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادینحوه استفاده از شبکههای اجتماعی مجازینگرش نسبت به شبکه اجتماعی مجازی
-
6.
اثربخشی آموزش مهارتهای ذهنآگاهی بر شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی کودکان با علائم اختلال اضطراب
مقالهنویسنده : میرحسینی، فاطمه السادات ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ شیوندی چلیچه، کامران ؛ نویسنده مسئول : اسدزاده، حسن ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1402، سال چهاردهم - شماره 3 رتبه: ب/ISC (16 صفحه - از 46 تا 61 )
کلیدواژه ها:اختلال اضطرابناگویی خلقیشایستگی اجتماعیمهارتهای ذهنآگاهیکودکانآموزش مهارت
-
7.
نویسنده : کریم زندی، محسن ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ درتاج، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسدزاده، حسن ؛
مجله:رویش روان شناسی»مرداد 1403 - شماره 98 رتبه: ب/ISC (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:جهتگیری هدفکنترل شناختیتجربه غرقگیهوش معنوی و وجدانی بودن
-
8.
نویسنده : رادمنش، عصمت ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ اسدزاده، حسن ؛ نویسنده مسئول : درتاج، فریبرز ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1401- شماره 66 رتبه: ب/ISC (9 صفحه - از 132 تا 140 )
کلیدواژه ها:تعلل ورزی تحصیلیروایی محتواییذهنیت پویاسرسختی تحصیلی
-
9.
نویسنده : خلیلی صدرآباد، افسر ؛ سهرابی، فرامرز ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ خوشنویسان، زهرا ؛
مجله:اعتیاد پژوهی»بهار 1396 - شماره 41 رتبه: ب/ISC (16 صفحه - از 11 تا 26 )
کلیدواژه ها:نوجوانآموزههای اسلامیرفتارهای پرخطرایمنسازی تربیتی- اجتماعیاخلاقنوجواناننیایشپژوهش
-
10.
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسهمحور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی
مقالهنویسنده : خاکسار، مریم ؛ درتاج، فریبرز ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1397 - شماره 31 رتبه: ب/ISC (34 صفحه - از 111 تا 144 )
کلیدواژه ها:مدرسهمحوربسته آموزشیسرزندگی تحصیلیتئوری انتخاتآزموندانشآموزاننمراتکنترل