-
1.
نویسنده : عیدی، فاطمه ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجله:راهبرد توسعه»تابستان 1392 - شماره 34 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 115 تا 143 )
کلیدواژه ها:ارزش های اسلامیبازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابی
-
2.
نویسنده : داوودی، زهره ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نورائی، محسن ؛
مجله:پژوهش های اجتماعی اسلامی»پاییز 1396 - شماره 114 رتبه علمی-ترویجی (حوزه علمیه/ISC (26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها:تبلیغات تجاریسبک زندگی اسلامیبازاریابی اسلامیتبلیغات از منظراسلام