-
1.
نویسنده : رضوانی، حمید رضا ؛ گل علیزاده، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 193 تا 218 )
کلیدواژه ها:نقاط مرجع استراتژیکاستراتژی های بین المللیبازاریابی بین المللیکانون توجهتمایل به کنترلاستراتژیصادراتعدم قطعیتاستراتژی ورود به بازار خارجی
-
2.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفری، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1391 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:صادراتبازار هدفبازاریابی بین المللیفرایند بین المللی شدنانتخاب بازار بین المللی