-
1.
نویسنده : تقی پوریان، محمدجواد ؛ عینی میرحسینلو، ام البنین ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1396، دوره هشتم - شماره 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:رضایتگردشگری سلامتتبلیغات دهان به دهانجذابیت های توریستی
-
2.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : جلالیان، سید اسحاق ؛ رضاعلی، منصور ؛ بهرامی، مریم ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»تابستان 1399 - شماره 41 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 165 تا 178 )
کلیدواژه ها:جذب گردشگرتبلیغات دهان به دهانوابستگی مکانیبرند مقصدقلعه رودخان
-
3.
نویسنده : تقی پوریان، محمدجواد ؛ عینی میر حسینلو، ام البنین ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1396، دوره هشتم - شماره 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:رضایتگردشگری سلامتتبلیغات دهان به دهانجذابیت های توریستی
-
4.
نویسنده : فضلی، سیدهادی ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1400 - شماره 84 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 195 تا 205 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتلفن همراه هوشمندتمایل به پرداخت بیشترعشق و تعهد به برند
-
5.
نویسنده : شیرمحمدی، یزدان ؛ عابدی، فرزانه ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1398، سال یازدهم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 99 تا 120 )
کلیدواژه ها:تمایلات رفتاریتبلیغات دهان به دهانمشارکت مخاطبتبلیغات در رسانههای اجتماعیتصویر شناختی و احساسی