-
1.
نویسنده : ابراهیم زاده، شراره ؛ سبط، محمد وحید ؛ داوری اردکانی، حامد ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1398 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 143 تا 165 )
کلیدواژه ها:دادهکاویخدمات پس از فروشدرخت تصمیممشتریان وفادارسیستم های یکپارچه
-
2.
نویسنده : ثقفی، مریم ؛ حاجیان، هانی ؛ نویسنده مسئول : نیازی، عباس ؛
مجله:پژوهش های حقوق تطبیقی»پاییز 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 26 تا 60 )
کلیدواژه ها:شرط ضمن عقدخدمات پس از فروشقرارداد فرعیعقد بیع
-
3.
نویسنده مسئول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ نویسنده : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 364 تا 385 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازی
-
4.
نویسنده : ابراهیمیصدرآبادی، مهناز ؛ سیداصفهانی، میرمهدی ؛ کیمیاگری، علیمحمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:اقتصادسنجیرضایت مشتریسودآوریخدمات پس از فروشلوگان