کلیدواژه خدمات پس از فروش / (36 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : وزیری، امیرحسین ؛ ادب، حسین ؛ نویسنده مسئول : چهاردولی، عباس ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»زمستان 1403 - شماره 9 (13 صفحه - از 138 تا 150 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشچارچوب APQCرویکرد ساختاری ترکیبی DEMATEL-ISM
-
2.
نویسنده : عین آبادی، جواد ؛ نویسنده مسئول : زمانی منفرد، میلاد ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1403، دوره هفتم - شماره 96 (جلد سوم) (13 صفحه - از 126 تا 138 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابعخدمات پس از فروشصنعت خودروسازیکاهش هزینه هابهینه سازی بودجه
-
3.
نویسنده : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 رتبه: ب/ISC (26 صفحه - از 269 تا 294 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکتمشتریمشتریانرضایترضایتمندی مشتریمدل
-
4.
نویسنده : وارسته، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، احمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 رتبه: A (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
5.
نویسنده مسئول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ نویسنده : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 رتبه: ب/ISC (22 صفحه - از 364 تا 385 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازی
-
6.
نویسنده مسئول : شهابي، علي ؛ نویسنده : انبيائي، محمدرضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی»پاییز و زمستان 1402 - شماره 3 (13 صفحه - از 87 تا 99 )
کلیدواژه ها:موتورسیکلتمعماری سازمانیخدمات پس از فروشاینترنت اشیاءانقلاب صنعتی چهارم
-
7.
نویسنده : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1402 - شماره 71 رتبه: الف/ISC (31 صفحه - از 317 تا 347 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتراهبردخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانشرکت ایساکومشتریمشتریانمضامینرضایت مشتریخدماتقطعات
-
8.
نویسنده : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه: بین المللی (17 صفحه - از 1397 تا 1413 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
9.
نویسنده : درویشی، محسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
10.
نویسنده : سلاجقه، دکتر امیرحسین ؛ زندی گوهرریزی، مریم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (7 صفحه - از 613 تا 619 )
کلیدواژه ها:صنعتخدمات پس از فروشخودروسازیمشتریرضایت مشتریمشتریانخودرورقابتصنعت خودرورضایت مشتریانمحصولات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)