کلیدواژه خدمات پس از فروش / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : وارسته، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، احمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
2.
نویسنده مسئول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ نویسنده : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 364 تا 385 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازی
-
3.
نویسنده : درویشی، محسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
4.
نویسنده : مهدی آبادی، امیر ؛ علیرضایی، ابوتراب ؛ عباس پور اسفدن، قنبر ؛ نویسنده مسئول : آذر، عادل ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1400 - شماره 60 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 1 تا 49 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشکلاس جهانیمتدلوژی سیستم های نرمصنعت گاز مایع ایران(LPG)
-
5.
نویسنده : ثقفی، مریم ؛ حاجیان، هانی ؛ نویسنده مسئول : نیازی، عباس ؛
مجله:پژوهش های حقوق تطبیقی»پاییز 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 26 تا 60 )
کلیدواژه ها:شرط ضمن عقدخدمات پس از فروشقرارداد فرعیعقد بیع
-
6.
نویسنده : خلیفه سلطانی، دکتر حشمت ؛ وکیلی منش، معصومه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 681 تا 694 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیریسک پذیریخدمات پس ازفروشبازرسی و کنترل کیفیتسهم از بازار
-
7.
نویسنده : پورحسینی، امیرحسین ؛ فرید چهر، الهام ؛ اشرافی، حسین ؛
مجله:پژوهش نامه تاریخ، سیاست و رسانه»پاییز 1398 - شماره 7 (23 صفحه - از 415 تا 437 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیخدمات پس از فروشارزش ادراک شدهارتباطات بازاریابی یکپارچهارتباطات بازاریابی یکپارچهبازارمشتریمشتریانفروشمدلارتباطات یکپارچه بازاریابی
-
8.
نویسنده : ابراهیم زاده، شراره ؛ سبط، محمد وحید ؛ داوری اردکانی، حامد ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1398 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 143 تا 165 )
کلیدواژه ها:دادهکاویخدمات پس از فروشدرخت تصمیممشتریان وفادارسیستم های یکپارچه
-
9.
نویسنده : ابراهیمیصدرآبادی، مهناز ؛ سیداصفهانی، میرمهدی ؛ کیمیاگری، علیمحمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:اقتصادسنجیرضایت مشتریسودآوریخدمات پس از فروشلوگان
-
10.
نویسنده : ابراهیمی صدر آبادی، مهناز ؛ کیمیاگری، علی محمد ؛ سید اصفهانی، سید مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها:اقتصادسنجیرضایت مشتریخدمات پس از فروشخوشه بندیلوگان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- د (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)