-
1.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری