موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
جغرافیا 2 |
علوم اجتماعی 1 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : بذله، مرجان ؛ حسنی، علی ؛ جهانیان، منوچهر ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (22 صفحه - از 6698 تا 6719 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیشهر تهرانارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریهتل های پنج ستارهتحقیق آمیختههتلمیانگینارزش ویژهشاخصاســتآزمون
-
2.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 238 تا 253 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیهوش هیجانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداری
-
3.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:شیرازآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدوفاداری به برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتبلیغات شفاهیاسمارت پی ال اس
-
5.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 صفحه - از 112 تا 124 )
کلیدواژه ها:مازندرانرضایت شغلیهوش هیجانیرضایت مشتریکارهیجانی
-
6.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ صالحی، صادق ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 27 تا 56 )
کلیدواژه ها:آموزشتوانمندسازیرضایت شغلیپاداشتعهد مدیریت در کیفیت خدمات
-
7.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
8.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
9.
نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 صفحه - از 110 تا 123 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانمدیریت فناوری اطلاعاتسازمان