-
1.
نویسنده : جاودانی، محمد ؛
مجله:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1393 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:وضع موجودوضع مطلوبدوره ابتداییالگوی کیفیفرایندهای یاددهییادگیری
-
2.
نویسنده : ابراهیم پور، مریم ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجله:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:ارزیابیبرنامه درسیوضع موجودوضع مطلوببرنامه درسی مجازیCurriculum
-
3.
نویسنده : ابراهیم پور، مریم ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجله:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1394 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:ارزیابیبرنامه درسیوضع موجودوضع مطلوببرنامه درسی مجازی
-
4.
نویسنده : حاجیتبار فیروزجائی، محسن ؛ تقی پور، کیومرث ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»زمستان 1394 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 177 تا 206 )
کلیدواژه ها:وضع موجودوضع مطلوبپایاننامههاتکنولوژی آموزشیخلا در پژوهشهای تکنولوژی آموزشی
-
5.
نویسنده : سراجی، فرهاد ؛ آرمند، محمد ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»بهار 1389 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 29 تا 52 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیوضع مطلوببرنامهریزی درسیوضوع موجودخلأ در پژوهشهای برنامهریزی درسیپژوهشرشته برنامهریزی درسیبرنامهریزی درسی در ایرانخلأ