زمستان 1394 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
رابطه سبکهای فرزندپروری ادراک شده با اهمالکاری و خودناتوانسازی
نویسنده : سلطان نژاد، سمیه ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: اهمالکاری خودناتوانسازی سبکهای فرزندپروری ادراک شده
-
طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانشآموزان با درنظرگرفتن نقش واسطهای حمایت ادراک شده معلم
نویسنده : خادمی اشکذری، ملوک ؛ پیریایی، صالحه ؛
(20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها: ساختار هدف مدرسه ساختارهای انگیزشی دانشآموزان حمایت ادراک شده معلم
-
تاثیر برنامه آموزشی مادران مبتنی بر نظریه ذهنیت هوش دویک بر رفتارهای یادگیری فرزندان چهار تا شش سال
نویسنده : هادیپور، محبوبه ؛ جمهری، فرهاد ؛ احدی، حسن ؛
(24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها: آموزش والدین مادران کودکان 4 تا 6 سال نظریه ذهنیت دویک هوشافزایی
-
هنجاریابی و کفایت شاخصهای روان سنجی پرسشنامهی 6 عاملی شخصیت HEXACO-FFI-R در دانشجویان ایرانی
نویسنده : رحمانی ملک آباد، مهدی ؛ فرخی، نور علی ؛ آقابیگی، جلال ؛
(18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها: دانشجویان هنجاریابی پرسشنامه HEXACO-FFI-R
-
رابطه آموزش با ارتقاء سرمایه فرهنگی در ایران
نویسنده : سپهرنیا، رزیتا ؛ دلاور ، علی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛
(28 صفحه - از 85 تا 112 )
کلیدواژه ها: آموزش سرمایه فرهنگی ارتقاء سرمایه فرهنگی
-
اثربخشی بازی درمانی بیرهنمود بر کاهش اختلالات رفتاری کودکان پیشدبستانی
نویسنده : قدمپور، عزتاله ؛ شهبازیراد، افسانه ؛ محمدی، فرشته ؛ عباسی، منظر ؛
(15 صفحه - از 113 تا 127 )
کلیدواژه ها: اختلالات رفتاری کودکان پیشدبستانی بازی درمانی بیرهنمود
-
شاخصهای روانسنجی مقیاس نگرش به خواندن برای دانشآموزان دورهی راهنمایی
نویسنده : حسینچاری، مسعود ؛ مهرپور، آناهیتا ؛
(25 صفحه - از 129 تا 153 )
کلیدواژه ها: خواندن روانسنجی دانشآموزان استعداد درخشان مقیاس نگرش به خواندن
-
بررسی اثربخشی آموزش ارائه شبکهای در مقایسه با آموزش ارائه خطی بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی
نویسنده : حسینینسب، سید داود ؛ باردل، محمد ؛ حسینپور، نسرین ؛
(22 صفحه - از 155 تا 176 )
کلیدواژه ها: نقشه مفهومی ارائه خطی ارائه شبکهای PowerPoint MindMapper نرم افزارهای ارائه اطلاعات
-
تحلیل موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی در ایران: شناسایی فاصله بین وضع موجود و وضع مطلوب
نویسنده : حاجیتبار فیروزجائی، محسن ؛ تقی پور، کیومرث ؛
(30 صفحه - از 177 تا 206 )
کلیدواژه ها: وضع موجود وضع مطلوب پایاننامهها تکنولوژی آموزشی خلا در پژوهشهای تکنولوژی آموزشی