-
1.
مجله:مسائل اجتماعی ایران»زمستان 1389، سال اول - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 193 تا 203 )
کلیدواژه ها:IranMiddle East
-
2.
مجله:زن و مطالعات خانواده»تابستان 1393 - شماره 24 رتبه: علمی-پژوهشی (8 صفحه - از 157 تا 164 )
کلیدواژه ها:Tehran Stock ExchangeIslamic Law
-
3.
مجله:آموزه های حقوق کیفری»پاییز و زمستان 1391- شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 191 تا 200 )
کلیدواژه ها:Criminal Law
-
4.
مجله:پژوهش نامه نظم و امنیت انتظامی»تابستان 1390 - شماره 14 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 182 تا 188 )
-
5.
نویسنده : Karimpour، Maryam ؛ Karkia، Parvaneh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2016 - Number 18 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 158 تا 182 )
کلیدواژه ها:Summary writingRhetorical organizationEFL college studentsgenre based approachprocess approachEFL
-
6.
نویسنده : Faghih، Esmail ؛ Ansari، Mohammsd Javad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2013 - Number 11 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:WritingPragmaticsProductProcesstraditional methodsEFL
-
7.
نویسنده : Ghorbani، Majid ؛ Atai، Mahmood Reza ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2012, Volume 1 - Number 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 59 تا 92 )
کلیدواژه ها:instructed SLAexplicit.implicit FFIexplicit.implicit knowledgeFFIEllisSLA
-
8.
نویسنده : Babaei، Zahra ؛ Pourshahbaz، Abbas ؛ Rezaei Dogaheh، Ebrahim ؛ Dolatshahi، Behrooz ؛
مجله:Practice in Clinical Psychology»Summer 2014, Volume 2 - Number 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (6 صفحه - از 149 تا 154 )
کلیدواژه ها:negative affectivityPositiveaffectivityttentionAttentional controlSocial anxiety symptomsSelf-focusedAttentionPA
-
9.
نویسنده : Orand، Seyed Mostafa ؛ Mirzazadeh، Abolfazl ؛ Ahmadzadeh، Farzaneh ؛ Talebloo، Farid ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»April 2015, Volume 8 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 203 تا 220 )
کلیدواژه ها:InflationInventory systemsParticle Swarm OptimizationSimpson approximationStochasticPSOSimpsonParticle Swarm Optimization Algorithm
-
10.
نویسنده : Rabiee، Mitra ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall 2010 - Number 7 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 185 تا 207 )
کلیدواژه ها:paragraphpeer feedbackCommunicative Language Learning (CLL)Teacher FeedbackWriting InstructionPeerIranian EFL Learners