-
1.
نویسنده مسئول : جامی پور، مونا ؛ نویسنده : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 46 تا 67 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:مدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکی