زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 67 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 18 |
علمی-ترویجی 11 |
ب 9 |
الف 2 |
د 2 |
A+ 2 |
B 1 |
A 1 |
ج 1 |
-
1.
ارائه الگویی از عوامل مؤثر بر بانکداری شرکتی دیجیتال در بانکهای تجاری کشور با استفاده از رویکرد کیفی
نویسنده : سالک مقدم، علیرضا ؛ ناصحی فر، وحید ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مهر و آبان 1401- شماره 115 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 45 تا 66 )
کلیدواژه ها: بانکهای تجاری دیجیتالی شدن بانکداری شرکتی بانکداری شرکتی دیجیتال
-
2.
ارائه و تبیین مدلی از بانکداری شرکتی دیجیتال (موردمطالعه: بانک های تجارت، ملت و آینده)
نویسنده : محمدیان محمودی تبار، محمود ؛ ناصحی فر، وحید ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ نویسنده مسئول : سالک مقدم، علیرضا ؛
مجله : اقتصاد و مدیریت شهری » تابستان 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها: رویکرد آمیخته صنعت بانکداری بانکداری شرکتی بانکداری شرکتی دیجیتال
-
3.
تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : تقوی فرد، محمدتقی ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ حسینی، سیده مهسا ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای بین المللی » زمستان 1400 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها: صنعت سیمان استراتژی تحلیل مضمون رفتار تجاری
-
4.
تجزیه و تحلیل پیشرا ن های تاثیرگذار بر بازاریابی خدمات تجاری با تمرکز بر چشم انداز حوزه ی واردات و صادرات کالاهای بنگاه های کوچک و متوسط
نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ ناطق، تهمینه ؛ نویسنده مسئول : رحیمی، غلامعلی ؛
مجله : آینده پژوهی مدیریت » زمستان 1400 - شماره 127 رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 20 تا 30 )
کلیدواژه ها: بازاریابی نظریه داده بنیاد چشم انداز سازی بازاریابی خدمات تجاری تجزیه و تحلیل پیشران ها بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط مدل استراوس و کوربین
-
5.
طراحی الگوی پیاده سازی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان
نویسنده : سید نقوی، میرعلی ؛ ناصحی فر، وحید ؛ دهقانان، حامد ؛ نویسنده مسئول : خسروی، محمد ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » پاییز 1400- شماره 47 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 113 تا 136 )
کلیدواژه ها: شرکت های دانش بنیان ارزیابی سرمایه فکری اولویت بندی شاخص ها دانش بنیان سرمایه فکری سازمان شاخص نوآوری مدل
-
6.
ارائه مدل مدیریت اضطراب در رفتار مصرفکننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد
نویسنده : عباسی، فايزه ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ رضایی راد، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 172 تا 198 )
کلیدواژه ها: تحریم اقتصادی ایران رویکرد داده بنیاد مدیریت اضطراب رفتار مصرفکننده
-
7.
مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: مدل چندسطحی تجربۀ مشتری مدیریت تجربۀ مشتری ابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکی خدمات بانکداری الکترونیکی
-
8.
طراحی الگوی تاب آوری زنجیره تامین در صنعت خرده فروشی
نویسنده : ناصحیفر، وحید ؛ لطفی، حامد ؛
مجله : مدیریت تبلیغات و فروش » زمستان 1399 - شماره 4 ISC (12 صفحه - از 37 تا 48 )
کلیدواژه ها: زنجیره تامین خرده فروشی تاب آوری تاب آوری زنجیره تامین
-
9.
تاثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
نویسنده : نوری بابیان، رمضان ؛ غریب نواز، نادر ؛ ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 15 تا 32 )
کلیدواژه ها: تجربه مشتری معادلات ساختاری و وفادارسازی جایگاهیابی برند
-
10.
مدل تجاریسازی ایده فروش الکترونیک با بهکارگیری نظریه دادهبنیاد
نویسنده : انصاری، منوچهر ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده مسئول : پورحسینی، صدف ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 335 تا 356 )
کلیدواژه ها: نوآوری تجاریسازی فروش الکترونیک تجاری سازی ایده مشتری پژوهش توسعه بـه