-
1.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
2.
نویسنده : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:مشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و Yانگیزههااینستاگرام
-
3.
نویسنده مسئول : سعدآبادی، علی اصغر ؛ نویسنده : جعفریان، فاطمه ؛ رحیمی راد، زهره ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1401، سال چهاردهم - شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 169 تا 185 )
کلیدواژه ها:انگیزههامشارکت اجتماعینوآوری اجتماعیسرمایهگذارانتامین مالی جمعی مبتنی بر اهداتأمین مالی جمعیمشارکتشناساییکارآفرینان